csütörtök, június 07, 2012


Levelet kaptam

Cseke Gábor barátomtól, aki ezt írja:” turkálgattam az egykori Ifjúmunkásban - pár napra kölcsön kaptam egy gyűjteményt - és hát ezt különösen derűsnek találtam. Hátha hasznát veszed a honlapodon. Például. Az Ifjúmunkás 1973. augusztus 2-i, 31-es számában jelent meg a 6-os oldalon.”
Majdnem negyven esztendővel ezelőtt írtam ezeket a pirulákat. Már nem is emlékszem reájuk. De ez a Gábor megtalálta. Illő, hogy ide is tegyem őket, úgy, ahogyan kaptam:






1 megjegyzés:

Muzsi Attila írta...

Pedig jó lenne olvasni azokat a régi pirulákat is. Mert lassan elfelejtjük milyen volt akkor. Apám szokta mondani, hogy azért kell mindent leírni, mert jönnek majd az utódok és nem fogják tudni mi volt régen. Mert civilizációk eltűnhetnek, de ha marad róla írás, valami nyoma csak marad.