szombat, július 13, 2013

Mit tudnak ők?




Károly testvérem memóriája
   
         (Beszélgetésünk a szkájpon)



-        Szóval, elment ő is…
-        El. Három évvel volt fiatalabb, mint én.
-        Hogyhogy?
-        Hát úgy, hogy ő 1938-ban született!
-        Te pedig 37-ben, nem?
-        Nem. Én 35-ben születtem, március 4-én.
-        Márciust, azt tudom, de lehet, hogy rosszul emlékszel, mert én 37-re tippelek!
-        Ne tippelj semmit, nézd meg a Wikipédián!
-        De még sok mást sem tudok, az igaz. Wikipédia? Mit tudnak ők?
-        Te, Károly, anyám Emma, apám Ferenc, fiam is Ferenc!
-        Én is lehettem volna Ferenc, jobb lett volna. A Károly idegen név a családban! Wiki? Nekik nem hiszek el semmit, azt írnak, amit akarnak!
De valóban, nem lehet, hogy mégis rosszul emlékszel? Ilyen fejsérülések után nem is lenne csoda…




Nincsenek megjegyzések: