szerda, július 13, 2016

Bontás



                                                             
Képtalálat a következőre: „laptop”A  laptop szétbontása

Itt van ez a gép,
már azt hittem, soha el nem indul,
mert én bontottam szét,
én néztem meg a lelkét,
nem egy szakember,
kinek az ujja begyében van
a mesterség, csak fogja magát,
fogja a csavarhúzót és övé az egész
műszaki alkotmány,
azt csinál vele, amit éppen akar,
kicserél benne akármit
és tesz helyette azt,
ami kell.

Itt van ez a gép,
kezemhez igazodott és most már
szeretem is, nem csak
csodálom, mint eddig,
itt van és várja, hogy kezdjek valamit
véle, mert működik, mert
zúgolódik, miért bontottam
szét, ha utána úgy hagyom,
ahogyan volt, folytassa
tovább a semmittevést?

2016, július 13


5 megjegyzés:

Miviana írta...

Hát ez jó!! :D (Y)
Tehát rossz volt a szgéped? Most már működik? S tényleg te javítottad meg?

Elekes Ferenc írta...


Bizony. És működik.

Miviana írta...

Na, király! (Y)
Mi volt a baja? Nem szeret semmittenni?

Elekes Ferenc írta...


Csupa bonyolult összefüggés...

Miviana írta...

Persze, bonyolult, én mégis rajongok érte ... :)
A számítógép prémium kategóriás adomány szerintem!