hétfő, március 02, 2009

                                                Illusztráció : Wikimedia Commons

Másság

 

Egy szép napon felhagyok magammal,

már nem is én leszek.

Míg én vagyok, nem kellek senkinek,

ha más leszek, megvédenek.

 

Ezután más divatnak hódolok,

mint látom, az most a jó dolog !

Így telnek már a rámmaradt hetek,

csupa kényes kérdés, mit fölvetek.

 

Majd odaállok az Úr elé,

én, az ő mása,

kérdőn, mint kit érdekel, lesz-é

föltámadása.

 

Mert úgy tudtam, Ő hőn szeret,

reámbízott egy főteret,

hol gyakran járni szoktam,

gondokkal megrakottan.

 

Félek, azt mondja majd az Úr nekem,

fiam, nem főtér az, kültelek,

én is más lettem azóta,

oda nem is én küldtelek.


4 megjegyzés:

fotós írta...

Nagyon jó! Csak tátogok...

fotós írta...

S még valami: próbálkozz meg saját fotókkal. Többet mondanának. Tudom, hogy tudsz...

Zsigmond Bathori írta...

tud, tud!

sekele írta...

Öregem, egy nagy király vagy! És egyetértek fotóssal: jöjjenek a saját fotók!